Tuesday, April 9, 2013

April Kesembilan

Sungguh, lama benar rasanya tak tulis apa-apa dah kat belog ni. Arghhh. Hahaha. Okay update update!

Entered netball tournament last week, already started with MTS Project 5.0, opthalmology is okay ( I guess I don't like opthal much...), quite busy balancing my life and mencelah mana-mana masa untuk cari masa for myself, tak sabar nak balik Malaysia lagi 2 months more, and most of all, I am still alive, breathing alhamdulillah :)

Alhamdulillah, my life has been treating me good till now. All. Family, friends, study, foods, Muzamel. All. Feel so blessed with everything. Alhamdulillah. Yes, couldn't thank Allah more! Bayangkan kau satu perkara ni di tarik for example takda makanan, mana mahu hidup? Haaa. Hehehe

Even London Trip updates pun tak sambung-sambung lagi. Sedang seru semangat ni ha, tak masuk masuk, asyik masuk ke perut je semangat. Hahahaha. Okay uols. Wuceh. Haha see ya around! Hope you are happy always wherever whenever you are! 

p/s: jangan nak jaga 'seri' muka sangat. hahaha
p/s/s: congrats to semua pasangan yang baru kahwin dan bakal kahwin!
p/s/s/s:  To Alyaa, selamat ber-PLKN! Jaga diri kehkehkeh

No comments: