Monday, June 4, 2012

46 is Just a Number, Mak!

Assalammualaikum,

Mak. Perhaps this is among the first words yang saya mula-mula tuturkan dengan hidup saya. Selain dok ngekkngekk mintak susu mintak dodoi tu lah. -____-"

Makkk! Nak mamam!
Makkk! Nak susuu!
Makkk! Lapar.....
Makk ituu makkk iniiii!!!

Semuanya Mak. Even sampai ke besar pun, "Makkkkkk, nampak baju Along ni takk??" "Makkk ari ni masak apaaa?". Ala paling tak pun, "mak mak, urutkan belakang sikit" *mode manja menyerang* ataupun "mak, mak...*sambil mencucuk pinggang mak* nak baju ni," *ni mode muka baik inesen kelip kelip mata sikit* Hahahahaha. Tak masuk lagi bab mengada mintak dodoi. Erk.

Kehadapan mak saya yang comel,

Mak jangan perasan saya panggil mak comel, sebenarnya saya nak cakap saya comel sebab orang kata muka kita dah besar nanti macam mak kita, so saya cakap mak comel sebab saya nak cakap saya comel masa besar nanti. Wek! Hahaha!

Selamat Hari Jadi ke-46 Mak! Along tak tau ni kali ke berapa dah along tak meraikan *eceh meraikan tu- thumbs up untuk ayat BM hebat* birthday emak. Semalam along hantar message kat mak wish mak Happy Birthday tepat-tepat masa Malaysia, mak tak reply pun. Along mengadu kat bapak mak tak reply message, siap buat smiley --> :( . Pastu bapak kata, mak takde kredit, tapi mak baca dah message Along tu. hihi lega, kang nanti mak ingat Along tak ingat birthday, penat along nak pujuk. Terpaksalah balik nanti kena tolong cabut uban manjangggg. Hahahahaha!

Mak, thanks so much untuk semuanya. UNTUK SEMUANYA. :) 46 is just a number! You know you are young at heart right?? YEAH YEAHH! Hahahahahahahahahaha eh panjang pulak gelak. Anak dara kena sopan kan mak, kan? HAHA eh tersambung gelak lagi. Shh!

HAPPY 46th BIRTHDAY MAK and I LOVE YOU SO MUCHHH!!!


Inilah mak saya yang comel tuuu ;)
 





Again, 
Happy Birthday Mak
I LOVE YOU.
:*

 p/s: bapak kata nak send gambar dorang pergi celebrate birthday mak, tapi sampai sekarang tak de pun. pfft. kbai
p/s/s :congrats IR! I'm so proud of youuu! :)
p/s/s : go Auni, gooo!


No comments: