Thursday, June 7, 2012

My Booster!


Hey hey heyy! :) GOOD NEWS!




Yes, YOU ARE RIGHT! These are my flight tickets! To Malaysia and to Kuching, Sarawak! The countdown is on babyyyy! Can't wait! Agak-agak sapa nak sambut kepulangan saya tu, tarikh and masa landing, sekali dengan number flight kat KLIA and Kuching International Airport dah ada tu. So *ehem* silalah. Bawak banner besar sikit okay? HAHA. Alhamdulillah after nak dekat sebulan lebih settlekan ticket, akhirnya settle jugak! But first, of course my midterm exam on this 11th June and Final Exam 28th June- 7th July! And these are my booster! Go Auni, Go! ;) Doakan saya!

Oh semalam birthday Eisham. So, I wished him through Skype yesterday. Hahaha dia dok cover gigi rongak dia masa ambik gambar!



Dear my lil hulk bro, Eisham Qushairi Shbini :

Along was thinking last night, I am pretty sure 6th June was someone's birthday but tak sure siapa. Maklumlah ada 8 adik. Haha but after few hours questioning myself, I am sure it is yours Dik Sham! :) And here we are, Along never miss wishing and singing "happy birthday" to you through Skype.

HAPPY 7TH BIRTHDAY! Dah besar jangan nakal-nakal dah, jangan asyik gaduh dengan Syahir! Penat lah along nak cubit -____-" Please jaga gigi, along masih baik ni tak upload gambar gigi rongak awak tu.

And you know Along love you right? :* :) Happy birthday ♥
p/s: Eisham yang paling kanan sekali, yang senyum sumbing tu ha



p/s: Bapak and family in Palm Beach Resort with Mok Alib. Masa skype tadi diorang tengah dinner tepi kolam. Am I jealous?? Nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
p/s/s : haiwan dapur dah habis. Nak masak lauk apa for dinner today?
p/s/s: scramble egg and pbj for breakfast. Nah!


No comments: