Thursday, April 8, 2010

Sampai Bila-Bila...

Sedang best-best makan fries kat dapur, tiba-tiba Nuha panggil. 'Auni, orang rasa Auni and Azza pernah bawak lagu ni." cam pelik, bile plak nyanyi lagu ni. dengar pun tak pernah. pastu ape lagi. dengar je lah lagu die. Rupenye ni lagu by Fynn Jamal. Bagi yang memang ligat berblog and suke berpuisi-puisi ni, konpemlah kenal sape Fynn Jamal. Penah gak dengar pasal die, sebab ramai geng-geng ni la suke bace karya-karya Fynn Jamal. So, layan~~~

SAMPAI TUA
by : Fynn Jamal


kasih
kesatkanlah airmata
ku dah tiba

kasih
percayalah aku kan ada
sampai tua

ini sumpahku padamu
usah kau patah dan layu
garing siang malam beku
pasakku teguh untukmu

mungkin taufan akan surut
tetap datang petir ribut
setiapnya aku sambut
untukmu takkan ku takut

kasih
biarkanlah apa saja
takdir kita

kasih
pegangkanlah jariku lama
sampai tua

dan malam takkan berhenti menghirup nyawamu kasih
dan siang akan berterus meratahmu sampai bersih
aman saja aku ada
dihirup patah pun tetap berpimpinan berdua

sampai tua
aku ada
sampai tua
takkan ku takut..


p/s : ini untuk kamu.
p/s/s : Pak, kamek lom ada kesempatan agik mok call rumah. kamek kat rumah kawan mek tok. sik dapat kat rumah. mun kat rumah, nang sik alah-alah bukak tenet.huhu.doakan exam mek 12/4 tok :)
p/s/s/s : ah---mengidam kari ayam.
p/s/s/s/s : masih dalam pelarian.
p/s/s/s/s/s : gune lappy belle.hee~


3 comments:

Berd said...

penah dengar lagu fynn jamal - 150 juta.?
sedap gak. search la kat utube.

huhuu!

Zan Zahidah said...

kak fynn mmg terbaik =)

aunishbini said...

berd,tak pernah.best? ok, t cekidaut :)P

zan, pergh komen dari aussie! ngee~