Monday, May 11, 2009

11 - headache oh headache

...ssssssss....
*bunyi tablet vit c dalam gelas*

wani.time kasih!!
wani.time kasih!!
wani time kasih!!
kerana membeli ubat untuk saye! weE~

aku x paham asal everytime aku nak exam jer, mesti aku kene selsema la, demam la, apela. maybe itulah dugaan yg Allah nk bagi kat aku. alhamdulillahm, dugaanMu itulah yg mematangkan aku. last sem, aku demam terok gile time nk dekat final sem 1. aku kene hospitalized masuk air. haih~apelah nasib badan
tadi hamada and his gang dtg utk betulkan tenet kat umah nih. alhamdulillah so far, tenet aku pon ok. mintak2 la bertahan sampai bila2. amin~
dinner makan megi asam laksa saja. kerana kemalasan merajai hati.

*nak masak tomyam actually.tgok2, sayur2 xde lak dalam fridge,sude abes*

p/s: sakitnye perut...

No comments: