Tuesday, October 19, 2010

Pelan Pembunuhan Cik dan Abang Ti.

kalau cik dan abang ti ni secomel hamster bernama tubby tapelah jugak. ni, mak aih. kaler kelabu, besau. lagi sorang, berbulu. hitam. pengotor. yuck! penat jek bersihkan dapur. sekali.....tu dia cik dan abang ti datang menyerang lagi! kali ini dengan semangat, mereka mereka itu gigit plastik dan kotak yang dah gune untuk tutup lobang lobang berkenaan. cis cis cisdale betul. -.-" siap letak racun tikus kat atas cheddar cheese pun dia selambe jek catwalk tepi tu, tak terusik langsung pulak tu.haish.pandai pulak.

makanya,lahirlah.... PELAN PEMBUNUHAN CIK DAN ABANG TI. tadaaa! dirancang bersama dengan Leftenan Aina Alia Rahim ye, ketika presentation tadi.huahuahua ;)

untuk gambaran pelan yang lebih jelas dan mengancam, sila kelik kat gambau ye. siap nak campur racun dalam tuna kot. tuna yang pedas, sebab tikus ni masa kami tinggalkan rumah ni 3 bulan, dapur bersepah dengan cili kering. tu feberet die kot, sebab tu cheese yang hebat tu pun die main kenyit mata jek.ceh.memilih! tuan rumah ni pun makan apa yang ada, ni nak pening pikir nak bagi makan ape untuk bagi korang meninggal.ceh ceh. tikus mesir ni makan ape eceli????
p/s : penatnye beli barang hari ni. nak aiskrim tapi asek tak terbeli je! :(


2 comments:

Juice said...

selamat berjaya hitwoman!

aunishbini said...

baru tau tikus tak makan cheese. kene tukar taktik lain -.-"