Saturday, February 27, 2010

Saya Tak Mintak Lebih

saya tak mintak lebih. saya mintak satu je.
saya nak waffle PEANUT BUTTER + CHOC + HONEY panas-panas!
sekarang!
*kat mane nak carik kat mesir ni?*
p/s : mengimpikan makanan panas semasa sejuk ini. Aina, balik cepat. ade teman nak masak! ni masak, makan sorang-sorang :( gian nak masak da nih... =S
p/s/s: strawberry boleh tak dikeringkan, then simpan lam kotak?
p/s/s/s : berusaha menyiapkan objektif PBL.adeih~
p/s/s/s/s : teringat waffle kat tempat tuisyen bapak. RM 2. *drooling*


5 comments:

r.i.d.h.u.a.n said...

auni2..
ko pregnant ek? mengidam mcm ape je haha

aunishbini said...

ngeksssssssssss
hahaha! aah pregnant.cpt ar carikkan waffle ni.
tak elok membiarkan perempuan pregnant mengidam. haaa~~

eh balik mesia tak taun ni?

r.i.d.h.u.a.n said...

wah2 kalo dah pregnant mane bapa nyer
asal mitak ak lak carikan waffle hahahaha

ak balik jun ni ah..tp kene wat internship..tensen sey..

Aina Alia bt Rahim said...

ye.. aku da nk balik da mlm ni! :(
benci la..tp xpela. t aku msk ngn ko k? nak mask pe ek? laksa jum! HAHA

aku xnaakkk balikk.......!

aunishbini said...

ridhuan,
good luck la for intenship tu ek? if tensen, gi makan waffle..tmbh icecream atas die.pergh~~

aina,
lek la. tape. 4bulan je lagi nk balik mesia. pastu, cuti sakan la. haha.laksa nye tu tggal separuh je lagi.