Monday, January 18, 2010

Malam-Malam Denganmu...oh Mr.B








Hadirnya kau dalam malamku
membuatku tahu erti senang
membuatku tahu erti tenang
membuatku tahu erti riang
kala aku tepu dalam dahi bertemu

Hadirnya kau dalam malamku
memberi aku kekuatan
mengejutkan aku dari lena
membangunkan aku kala terleka
kala aku terkedu dalam ayat-ayat berliku

Kaulah teman ku
Kaulah yang sentiasa di sisi
oh
BORIO





Yeahhhh
begitulah tadi sajak saya untuk Borio.
Haah. Borio.
Tahu tak?
Borio ni ala-ala Oreo laaa
version LAGI murah and LAGI crunchy
putar..jilat...celup!!!
*siap ade air susu lagi. macam lam iklan woh.haha*
sedapnyeeeee
jeleslaaa jeleslaaaaa
dalam penat meneroka slide2 lecture
*penatlah sangat....*

Borio lah yang temani setiap saat. mekasih Borioooo!!!
heeeeee~
puh kanan.puh kiri.
mintak2 Borio ley tolong dalam exam!

Hoi hoi ya hoi kilang borio! bagilah diskaunnn!!!
dah promote walabom punyee ni!

^__^


p/s: dah tembam dah. TANAK TEMBAM LAGIII!!!! =_="
p/s/s : geramnyeeee
p/s/s/s : alhamdulillah..dipermudahkan urusan tadi
p/s/s/s /s: mintak2 semuanya cukup + berjalan lancar nanti
p/s/s/s/s/s : 9..10...11..sebelas hari lagi. ^_^ <--suke plak.ceh.




9 comments:

Anonymous said...

mulai esok aku nk diet. huhu kaki da gemok gile!!!

aunishbini said...

habiskanlah dulu 5 ekor ikan lagi lam fridge tu.pastu,kite diet sesame. huhuhu *sambil makan another borio*

Afiqah Azmee said...

uosh.. kter gila oreo. kalau yang ni lagi murah *cheh* lagiiilah nak beli banyakbanyak. pos sini 2, 3 keping. :D

CTNAQUIA ESIR said...

huhuhu
auni!!!!!!!!!!!
auni buat akk teringin nk mkn borio
tp.....
klu mkn biskut
nnt lg cepat gemok!!
stop auni! jgn mkn borio dah

haha

ezza fauziana said...

stop3...lak xknl gk mek ktk lak..hihihi..jom sm2 diet zie..jgn mkn jak...stooppp.. =p

aunishbini said...

lula,
boleh2.nanti auni pos sebungkus. and upah die lak, sekotak. hihihi :)

kak quia,
alaaaa...jap2, nak habiskan lagi 2 keping ni. alaa.....
yelah.yang ni last. waaaaa.borioooo!!! :(

kak o,
haha.xkan lah xkenal kezenmu yg tersayang ni.uhuk2.heeee~
JOM DIET SAMA2!!! JOM! *semangat2* ^_^

Hafeez Darraji said...

xpyh stop...biar dia makan banyak2 lagi...dia nak tambah berat badan tuh sbenanye...
hahahaha....

shinichi said...

tergelak abis aku baca.borio ni tiru oreo ke hahahah

aunishbini said...

afiq,
tade maknenye nak tambah berat. skrg pun dah berat. ceh. ni cam perli ke ape?
haha

ridhuan,
indirectly die tiru ar. but ni lagi crunchy and LAGI sedap.plg penting lagi murah.hee.nak rase? meh kaming2 here lu. t blanje borio. haaaa. :P