Monday, January 10, 2011

Post ini diklasifikasikan sebagai 18SG






AMARAN
paparan imej yang bakal anda lihat dibawah diklasifikasikan sebagai 18SG

pagi pagi bangun terus terbayang ayam panggang. mana taknya, dah 3 hari dok terpikir firakh masywi (ayam panggang) memanjanggggggggggggggggggggggggggg (cukup panjang tak? ke nak panjang lagi? shesh). last last ape lagi, bangun pagi, terus pegi bank, cucuk duit (bahaha korang tak rasa lawak ke duit kene cucuk cucuk.teheeee) pastu vedebum pergi beli firakh masywi. dahlah pening pening gila and nasib baik tak pengsan sebab tak makan ape ape dari pagi. Nah, ambik kau. FIRAKH MASYWI! pasni jangan dok menari nari samba dah kat otak mindaku ini, ye ayam ayam sekalian?




sekarang. baru boleh belajar dengan tenang. hahahahaha! pfft! siapa nak kahwin dengan kau macam ni auni? -.-"
p/s : tak lena tidur malam tadi, sebab minum KOPI. cesh! seyes tanak minum dah kopi before tidur. sengsara nak tidur!
p/s/s : ayam ni serumah makan. bukan saye sorang. gile hebat kalau dapat habiskan sorang.heh

4 comments:

Juice said...

astaghfirullah...

aunishbini said...

ya allah..bawak mengucap banyak banyak ye kihkihkih :P

Azza J said...

elok sgt lah tu! hahaha

aunishbini said...

ELOK GILA! haha!