Monday, May 17, 2010

you know.i'm always by your side

Aku tahu. Aku faham. Kerana ini bukan kali pertama. Biarkan dulu. Masa dan ruang. Itu yang kau perlu. Jangan sesekali kau lupa. Aku sentiasa bersama. Biar susah biar senang. Jerit sahaja. Pasti tiba. Ini cara engkau. Aku terima. Aku cuba. Namun jangan kau tenggelam. Hantarkan jua kata. Tenangkan gundah. Tenangkan gulana. Aku masih menanti. Sabar. Di hujung jalan ini. InsyaAllah pasti.

Ya Allah
Aku hamba-Mu yang hina
Yang kerdil penuh dosa
Menadahkan kedua tangan, memohon doa
Lindungilah mereka yang aku sayangi
dengan limpah rahmatMu
moga sentiasa di bawah lembayung keredhaanMu
Amin.
p/s : you know. i'm always by your side :)
p/s/s : sometime, we forgot that even little thing can make us happy like skype ngan papa n mama eza! ^_^
p/s/s/s : got lot to say. how i wish i can tell you the stories...



No comments: