Tuesday, November 17, 2009

Hey abang, the battle is begin! ^_^


Bismillahirrahmanirrahim
Segala puji bagi Allah s.wt, Tuhan pemilik sekalian alam
Selawat dan junjungan ke atas Nabi Muhammad s.a.w

Ya Allah
Sesungguhnya hanya Engkaulah yang menentukan segalanya
Kepada Engkau aku berserah
Kepada Engkau aku memohon pertolongan
Aku hamba mu yang daif lagi hina
menadahkan kedua tangan ini
membisikkan kata hati ini
Permudahkanlah segala urusan adikku
EYAN MUAZRIN SHBINI
yang akan menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia 2009
dari esok hari sehingga 8 Disember nanti.

Ya Allah
tenangkanlah hatinya
kuatkanlah azamnya
mudahkanlah dirinya dalam menjawab peperiksaan SPM ini
jauhkanlah perasaaan was-was dalam hatinya
bantulah dirinya
kerana hanya Engkaulah yang berkuasa dalam tiap-tiap sesuatu

Ya Allah
sesungguhnya dirinya sedang berjihad
Berikanlah dirinya kesihatan yang baik
jauhkanlah dirinya daripada Iblis yang dilaknat oleh-Mu
moga senang dia menduduki peperiksaan ini

Ya Allah
aku hanya mampu berdoa
tiada daya aku menolong apa-apa
dari jauh aku hanya mampu berserah pada-Mu ya Allah
berikanlah dirinya kejayaan dunia akhirat
berikanlah dia kejayaan cemerlang dalam SPM 2009 ini

Ya Allah Ya Rahman Ya Latiff Ya Rahim
perkenankanlah doa hambamu yang penuh kehinaan ini..
amin ya rabbal alamin..

--------------------
*sila klik untuk pembesaran berganda.hihi*

abang,
maafkan along
along tiada di sisi abang time ini
nak kacau abang buat keje
nak gosip-gosip
*eh, bukan ke lagi aman kalo along tade? haha*

tapi
jangan abang risau
along tetap berdoa
setiap saat untukmu
untuk kejayaanmu
yang penting sekarang
abang fokus
jangan fikir benda lain
kehidupan abang akan ditentukan kat sini
abang mesti yakin!
abang kena kuat!
abang kene kental!
sebab along tau u always do, kan?
hehe~

abang,
kalau abang rasa gementar

tarik nafas perlahan-lahan
dan hembus
tarik nafas lagi dan tutup mata
bayangkan muka mak bapak
pasti kekuatan itu akan sampai
insyaAllah abang
buat betul-betul tau?
ingat abang akan janji Allah pada yang berusaha?
yakinlah pada diri-Nya abang
redha dan tawakal
sebab abang yang terbaik
buat yang terbaik abang boleh lakukan
ALL OUT!
jangan stress. itu pembunuh semangat
jangan takut. itu hasutan syaitan
jangan nervous. itu permainan perasaan je
percayalah
abang boleh lakukan!
ok?
ingat abang
percaya pada diri
itu paling penting!
^_^

oh ya
and also to my petsis
NADIA ATHIRAH JAMALUDDIN
TKCian SPM 2009
i penat google nama you
i tak jumpe even a pic
haha
but you know
i always pray for you sis!
best of luck!
=)

p/s: ey, jangan bincang paper after exam tau? nanti lagi pening!

6 comments:

Zan Zahidah said...

gudluck abang =)

ezza fauziana said...

yan..gudluck!chaiyo2...
^_^

ainasham said...

abg, muah! gudluck spmmm! hee. smoge hanie adek aku mrsm alor gajah pon dapat stret A1,amin, xlupe gak adek zati y kat mrsm jasin. smoge hebat2 sume (junior aku budak jasin mest hebat!) :DD

aunishbini said...

zan,
tenkiu so much~ doakan2..huhu

kak o,
haha. nang bena ya. chaiyok2!

aina,
muaahhhh??? eeuuwww. haha!
semoga asik kita bertiga (eyan + hanie + kamil) dapat straight A togeda-geda!
yeahhhh!!!

Azza J said...

gud luck dak2 spm!
hehe
*menyemak*

aunishbini said...

ni mesti azza teringat time die spm dulu. haha tq.tlg doakan ^_^