Friday, December 18, 2009

27 Azam Saya Yang Kamu Tak Perlu Tahu =)







SALAM MAAL HIJRAH 1431H




Azam saya?
Heeee~

1. Tidak ada malas-malas bangun subuh dah lepas ni
2. Sentiasa merancang berpandangan depan
3. Kurangkan masa bercakap dengan Todi
4. No more MAKAN BANYAK. Tapi, kadang-kadang, ok lah kan? ngee~
5. Kurangkan makanan yang menembamkan diri saya
6. Hijrah ke arah lebih baikkk...yezzzaaa! ngee~
7. Jadi pembunuh nyamuk handalan
8. Lebih bersabar..(terutamanya kepada air dan elektrik yang suka menghilangkan diri)
9. Mantapkan iman dan study
10. At least sehari ade gak belajar sekali.uhuk3
11. Cinta?
12. Belajar cara buat nasi kerabu dan nasi dagang. (kepok lekor dah pass. sila jeles)
13. Menjadi seorang yang terel berjalan ke kuliah 10 minit je dari rumah
14. Siapkan thesis cepat-cepat. Dapatkan full marks.Malas dah nak fikir. fenin-fenin
15. Kurangkan careless. Ye, saya penah tertinggal seketul ayam chicken tikka kat kedai baju Ravin.
16. Tidak memutuskan tali sandal saya.
17. Tidak akan terlekat kunci rumah kat pintu lagi. Penat dah nak tarik-tarik.
18. Dapatkan keredhaanNya dalam semua perkara. InsyaAllah
19. Dapatkan mumtaz! amin~
20. Tak rosakkan headphone.
21. Jaga bateri handphone elok-elok. Masuk tahun ni, dah 3 kali tukar.
22. Tolong Wani dengan Mr. A bukan nama sebenar. HAHA
23. Jadikan Zati lebih tinggi. Ngee~
24. Ajar Aina tarik rambut sendiri bagi bunyi-bunyi :p
25. Jadi pembunuh nyamuk handalan..eh. dah tulis kan kat atas?
26. Kurangkan menaip post panjang-panjang dalam blog. (macam takkan je...)
27. Stay as diri saya sendiri. YEAH! ^_^

FUH! ade 27 semuanya. Ni untuk tahun baru Hijrah je. Tahun baru 2010 ade list baru. HAHA. Apa-apapun, May all our wishes come trueeeeeee!

Muahhh!





p.s : Dua hari ini.


2 comments: